* Ik ben gelukkig

* Ik hou van mezelf

* Ik ben succes

* Ik ben mooi

* Mijn leven wordt iedere dag mooier

* Ik accepteer mezelf helemaal ook mijn mindere kanten, ik accepteer
en voel liefde voor mijn mindere kanten ( zo kan je loslaten)

* Ik trek mensen aan die mij graag willen helpen en ondersteunen met
wat ik wil bereiken

* Ik ben gezond

* Ik ben kracht

* Ik ben Liefde

* Moeiteloos eet ik alleen dat wat goed en gezond voor me is

* iedere dag leer ik meer van mijn lichaam te houden

* Moeiteloos bereik ik het gewicht dat precies bij me past

* Ik laat steeds makkelijker mijn negatieve gewoontes los

* Ik ben onweerstaanbaar

* Ik ben talentvol

* Ik ben eerlijk tegen over mezelf
* Wat ik vandaag doe is altijd goed genoeg

* Met liefde laat ik al het oude los

Ik denk dat je nu wel een beeld hebt gekregen op welke manier je de affirmaties moet zeggen.
Je kan natuurlijk je eigen verwoordingen ervoor gebruiken, en je kan dat toepassen wat jij nodig hebt.

Maak er bijvoorbeeld een combinatie van ( van een stuk of vier affirmaties) en zeg deze combinatie meerdere malen per dag hardop, zodat je het ook voelt als je het zegt.
Desnoods ga je dan voor de spiegel staan, zodat je het kan zien dat je het uitspreekt.

Ik heb zelf ook een periode met affirmaties gewerkt, en geloof me het werkt.
Ook ik kan hier wel weer eens mee aan de slag gaan ..

Zeg bijvoorbeeld:

Ik (…)….. ben mooi, Ik ben gezond, Ik ben liefde, Ik ben kracht, Ik geloof in mezelf, Ik hou van mezelf……. en zo zal het zijn

ik ben benieuwd wat jullie hiervan vinden en of jullie dit ook al eens hebben toegepast.